Schliessen
2. septembrie 2019

Cu spatele pe autostrada

Nu se poate? La Universal Transport se poate! Desfășurarea transporturilor de marfuri grele se numără printre cele mai solicitante și mai intens planificate servicii de logistică. Este și cazul comenzii pe care echipa Universal Transport din Bamberg a trebuit să o realizeze în Osthessen, la începutul lui august

În decursul a două nopți succesive, s-au efectuat, în total, 12 transporturi cu o lungime de câte aprox. 52 metri și o greutate totală de cca. 130 tone per transport, pentru un client din Eichenzell, departamentul Fulda. Transportul consta în stîlpi de beton prefabricați, care sunt, de regulă, din beton armat și sunt utilizați pentru construcția unei hale din împrejurimi.

Pentru realizarea comenzii, s-au efectuat, în fiecare noapte, șase transporturi cu trenuri speciale, cu antemergător. Pentru asigurarea transportului, s-au utilizat șase autovehicule însoțitoare BF4 și trei BF3. Așa a impus ieșirea: trenurile speciale puteau părăsi amplasamentul fabricii doar cu spatele și a trebuit să fie ghidate permanent cu spatele până conexiunea A66, pentru a putea întoarce la intrarea pe autostradă. După aceasta, transportul a putut fi continuat în direcția de mers, pe șosea.

„O bună pregătire, echipamentul corect și, desigur, munca în echipă trebuie să caracterizeze fiecare comandă. Echipa noastră din Bamberg a lucrat excelent aici“, spune Karsten Hillebrand, manager local al Universal Transport Bamberg.

<< Inapoi la pagina principala
>> Arata stirea urmatoare