Schliessen
30. iunie 2017

Track & Trace Deluxe

Fiecare, care a obținut vreodată de la comerciantul său online, respectiv prestatorul său de servicii CEP sau de la poștă un număr de expediere cunoaște informațiile locației legate de expediție dacă se informează despre stadiul expedierii sale.

„Expedierea a părăsit centrul de distribuție“, anunțul supărător „Posibilă întârziere la livrare datorită transportului defectuos“ și desigur semnalul salvator „Expedierea a fost efectuată“ sunt simboluri exemplare ale acestui serviciu.

Dar noi, la Universal Transport depășim puțin aceste cadre și oferim clienților noștri nu doar descrierea statusului, ci și o indicație exactă a poziției geografice a mărfii. În acest sens clientul nu trebuie nici măcar să se înregistreze sau să cunoască numărul comenzii. Prin intermediul unui număr de referință ales de el clientul poate să se informeze oricând despre locația expedierii sale.

Alte etape de dezvoltare au fost deja adăugate sau vor fi disponibile în viitorul apropiat. Dacă clientul va fi atunci într-adevăr înregistrat, va putea vedea nu doar o singură expediere, ci numai cu o privire toate transportuile de marfă pe care Universal Transport le efectuează în acel moment pentru el. Astfel va putea să își stabilească următorii pași ai activității sale pe baza acestor informații în avans.

<< Inapoi la pagina principala
>> Arata stirea urmatoare